Mukadimah

Bismillahhirohmanirahim

Hari ini tanggal 13 desember 2011,aku mahu melibatkan diri secara serious dalam dunia blog..Kalo diizinkan tuhan..Aku x pandai mana pon menulis..Setakat satu perenggan hnga satu muka surat essei senyum jer...;)..(gurau jer) ..Kalau bab copy paste boleh tahan lajunya aku..hehe.."dunia blogger ini boleh dapat duit ker..?"aku pn x tau kerana x de orang yang tunjukkan kepada aku bukti yang dia dapat duit hasil drp bertahun2 berblog.. sekadar cakap saja aku kurang percaya..kalau ada rakan-rakan blog yang sudi menunjukkan hasil yang dia dapat hasil daripada berblog ini aku menadah tangan selebar-lebarnya.....

Sebenarnya tujuan blog aku dibuat adalah untuk menceritakan kisah hidup arnab-arnab aku bukannya kisah-kisah hidup aku.sesetengah blogger menceritakan kisah hidup mereka yang banyak liku2 yang tajam penuh onak duri  pon ada..bagi aku perkara itu x penting kepada diri aku sebab perkara yang lepas aku tidak mahu kenang lagi kerana ini akan menyerabutkan kepala bila memikirkanya..aku menceritakan ini bukan untuk merendah-rendahkan orang lain tp sekadar menulis menghilangkan puas..bagi mereka yang terasa sy mintak maaf."tp xde maknanya nk terasa kn?"itu hak masing-masing.